Fantasi

Hej på er!
Lovet har varit helt okej. Spenderat mycket tid med min familj och hemma hos Elin. Sovit över hos henne & tagit fotografier som ni får se vid senare tilfälle.
Jag har även snöat in på Serien Äkta människor & 30 grader. Riktigt bra serier som jag kan rekomendera starkt. Var dock skeptiskt när jag såg trailern på Äkta människor, men den visade sig vara helt i min smak, Elin har smittat mig haha (a)

Film & böcker är något jag gärna spenderar tid på. Är just nu inne i en läs period och Sex & the City böckerna står på prio. Tänk om man ändå hade varit en bäckfisk med 8 armar. Då hade jag kunnat haft en i varje hand, vilken önskedröm haha! Men nu ska jag återgå till läsandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0